Aki hallott már az online marketing jelentőségéről, biztosan tudja, hogy keresőoptimalizálás nélkül nehéz sikereket elérni. Ezzel természetesen próbálkozhatunk egyénileg is, azonban jobban járunk, ha szakértőkre bízzuk, mert sok olyan hiba van, amit elkövetve visszafelé sülhet el a dolog. Nézzünk ezekre néhány példát!

  • Másolt tartalmak: a Google bünteti a duplikációt. A másik probléma ezzel, hogy a vevők szempontjából is megbízhatatlannak tűnik a cég, ha nem saját tartalmakkal van megtöltve az oldalunk.
  • Kulcsszavak halmozása: kellenek a kulcsszavak, de a kevesebb néha több! Csak akkor használjunk kulcsszót, ha a valóban illeszkedik a szövegkörnyezetbe!
  • Rossz linkek használata: ha linket építünk a szövegbe, figyeljünk rá oda, hogy egyrészt releváns oldalra mutasson, másrészt pedig elérhető legyen az oldal!
  • A honlap nem élvezhető mobilról nézve: a Google ezt is figyeli, és az ilyen oldalakat hátrébb sorolja.

A keresőoptimalizálást nem szabad elhanyagolni, azonban ha rosszul csináljuk, az csak még többet árt. Forduljon hozzánk bizalommal, és bízza szakértőikre a feladatot!