közösségi marketinget

A közösségi marketing az online marketing szolgáltatások egy viszonylag fiatal, de annál gyümölcsözőbb hajtása. Ha a közösségi marketing eszközökről van szó, sokan még mindig csak a Facebook-ot említik, pedig sokkal többről van szó ennél, hiszen ide tartozik a Twitter, a Google Plus, a Pinterest és a Flickr is.

Ezeknek az eszközöknek abban áll a hatékonysága, hogy segítségükkel több, különböző célcsoportot könnyen és gyorsan el lehet érni. A cégek, szolgáltatók a közösségi marketing gyakorlásával már egy új, fejlettebb kommunikáció részesei lehetnek, ahol már nem csupán egyoldalú tartalomszolgáltatásról van szó, hanem interakcióról is. Az elért fogyasztók reflektálni is tudnak az információkra, visszajelezhetnek, megoszthatják őket.

Ezeken a közösségi oldalakon a felhasználók alakítják a tartalmakat, kedvelnek, beszélnek róla és segítik a szolgáltatókat abban, hogy rájöjjenek, mi az, amin érdemes lenne változtatni.

Hatékony közösségi marketinget szeretne megvalósítani, de nem tudja, hogyan fogjon hozzá? Nincs ideje felfedezni és aktívan tartani valamennyi közösségi oldalt? Forduljon hozzánk bátran, és érdeklődjön a részletekről!